środa, 27 września 2017

Rozstrzygnięcie konkursu dla Osieckofilów

Udział wzięli:
Pan Sierotka,
prastara bawełniana torebka endo w której przy pracy noszę CD,
trzy egzemplarze "Osiecka dzieciom" Naszej Księgarni,
losy z nickami uczestników konkursu.


A to trzy losy, które  kolejno, z namaszczeniem  wyciągnął z torebki Pan Sierotka:

Gratulacje!
Na adres wasiukmałpaautograf.pl przyślijcie proszę adresy naziemne.

Dziękuję Wszyściusieńkim za udział w konkursie,
dzięki Wam przypomniałam sobie/poznałam nowe teksty.

Na fejsiku jest kapitalna strona Agnieszka Osiecka - fani, sympatycy, wielbiciele
gdzie co i raz zamieszczane znane i mniej popularne teksty, linki do nagrań, zdjęcia.
Entuzjastycznie polecam.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrodzonym, a zwłaszcza Ani M., która jest chyba znaną mi Anią M. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Trzem Na Podium, i trochu poplakuje w kątku tez, ze to nie ja, buuu... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Popłakuję trochę z Diabłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ogromniaste! Ach, co za dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, bardzo, bardzo dziękuję!!!
    Z tego wzruszenia po prostu zacytuję cudowną Agnieszkę Osiecką, najlepszą na każde wzruszenie. "Pogoda na szczęście":
    "Mija młodość jak woda,
    Czoło chmurzy się częściej -
    A tu nagle pogoda,
    Taka dobra pogoda na szczęście!
    Nikt otuchy nie doda,
    Cienie kłębią się gęściej -
    Aż tu nagle pogoda,
    Taka dobra pogoda,
    Odpowiednia pogoda na szczęście!
    Coraz trudniej po schodach,
    Coraz puściej w kredensie -
    Aż tu nagle pogoda,
    Taka dobra pogoda,
    Odpowiednia pogoda na szczęście!".

    Elu, niebieskiego dnia! Swoją drogą, Pan Sierotka, nie tylko musi być, ale na pewno jest Przemiłym Sierotką.
    Pozdrawiam znaną mi Kozią Mamę :-)


    OdpowiedzUsuń