czwartek, 10 maja 2018

Kochanica Francuza

Z tęsknoty za zielonym robi się różne dziwne rzeczy:




















Młoda zdolna- Agnieszka Woźniak dodała mi ( bo chyba nikt nie wątpi, że to mój psychologiczny autoportret) trochę wiatru we włosach

P.S. W Pałacu Sztuki w Krakowie na wystawie zbiorowej "Joniak i uczniowie" do 27 maja można zobaczyć kilka wasiuczych oryginałów i  wysokokaloryczną porcję malarstwa mojego Mistrza .

PS.Wybieram się na warszawskie Targi Książki.  Na stoisku Media Rodziny  będę w sobotę 19 maja od 12 do 13, a w niedzielę 20 maja możemy spotkać się na stoisku Agory od 13 do 14.
Przyjdźcie, co tak będę siedzieć po próżnicy?

11 komentarzy:

  1. Będziemy tańcować na Stadionie Narodowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna,piękna Smoczyca-nie dość, że zielona,to jeszcze z wiatrem we włosach szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wedle dawnej szkoły malarstwa ustroju słusznie minionego, najważniejszy jest ENTUZJAZM W OCZACH!

      Usuń
  3. Oczywiście, że będę. Już przebieram nóżkami z niecierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiesz że to Ty Kapeluszniku?

      Usuń
    2. Powiem :)I już się poznałyśmy w zeszłym roku. Pamiętasz aukcję dla Vamy i pomylone autografy? To byłam ja :p

      Usuń
    3. AaAa, no taaaak, jak zwykle nie omieszkam wykorzystać okazji do gafy.

      Usuń
    4. Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
    5. No i było i się skończyło. Dziękuję za spotkanie. :)

      Usuń
  4. Przyszłabym, i może nawet bym się przedstawiła mniej bełkocząc, ale niestety, tym razem pozostaje mi zazdrościć tym którzy będą...

    Smoczy ca jak zwykle. Uskrzydlająca.

    OdpowiedzUsuń