niedziela, 24 stycznia 2021

Konkurs od czapy czyli -kiedy cie widza na swoim łekranie...

Co ma wspólnego polska ilustracja z przyśpiewkami ludowymi i najnowszą technologią? Nic zupełnie. Dlatego to konkurs od czapy. ................................................................................................... Konkurs z Arcyfajną Nagrodą. ................................................................................................ Napisz króciuteńki, maksymalnie 4 wersowy wierszyk w konwencji przyśpiewki ludowej wysławiający urodę/ cnoty / zalety charakteru/ umiejętności wybranki lub wybranka i zawierajacy aluzję do najnowszych technologii ************************************************************************************************** Kiedyś mi przysłała takiego jotpega........................................................... ...................................................................................................... A u Antka łitransfer aż piszczy, piszczy...................................................... ................................................................................................... Kiedy cie widza na swoim łekranie ........................................................... .................................................................................................... Każdy piksel twego zdjęcia dziewczyno ................................................................................................. Hop -siup! Ememesik........................................................................... ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Można dokończyć powyższe dyrdymały, można je po swojemu zredagować, można napisać od początku. Byle był to wierszyk o charakterze miłosnym, z aluzją do technologii XXI wieku. Przyśpiewki przysyłajcie w komentarzach do 31 stycznia do godziny 21:00. *********************************************************************************************************************************************************************************************************** Zwycięzca dostanie przebogatą antologię polskiej ilustracji.**************************** Captains of Illustration 100 Years of Children’s Books from Poland
tekst w wersji angielskiej: Anna Boguszewska, Tomasz Broda, Małgorzata Cackowska, Aleksandra Cieślak, Jacek Friedrich, Elżbieta Jamróz-Stolarska, Krystyna Rybicka, Piotr Rypson, Anita Wincencjusz-Patyna, Jakub Woynarowski, Michał Zając opracowanie graficzne: Ewa Stiasny Wydwanictwo dwie siostry: 100 haseł, 230 artystów, 900 ilustracji. Monumentalny album prezentujący 100 lat historii polskiej ilustracji dziecięcej. „Captains of Illustration: 100 Years of Children’s Books from Poland” to prawie 500-stronicowy hołd dla polskiej ilustracji i jej twórców z ostatniego stulecia. Książka pod redakcją Anity Wincencjusz-Patyny została wydana przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Wydawnictwem Dwie Siostry. Książka ujmuje stulecie polskiej ilustracji książkowej dla dzieci w 100 alfabetycznie ułożonych hasłach. Dają one przekrojowy obraz dorobku tej dziedziny począwszy od roku 1918, opisując obszary tematyczne i motywy pojawiające się na ilustracjach, techniki artystyczne, tendencje stylistyczne, najznamienitszych ilustratorów książek dla dzieci i najbardziej znaczące serie wydawnicze. Teksty opracowane zostały przez jedenaścioro specjalistów zajmujących się teorią i praktycznym wymiarem ilustracji książkowej, grafiką projektową czy książką dla dzieci. Ich różnorodne specjalizacje i obszary zainteresowań nadały książce urozmaicony, kolażowy charakter. Esencją książki są ilustracje – zgromadzono tu ponad 900 prac autorstwa ponad 200 polskich ilustratorów. Są wśród nich zarówno uznani mistrzowie ilustracji (m.in. Bohdan Butenko, Adam Kilian, Zbigniew Rychlicki, Janusz Stanny, Jan Marcin Szancer, Franciszka Themerson), jak i współcześnie tworzący artyści różnych pokoleń (m.in. Edgar Bąk, Jan Bajtlik, Emilia Dziubak, Monika Hanulak, Marta Ignerska, Grażka Lange, Aleksandra i Daniel Mizielińscy, Marianna Oklejak, Paweł Pawlak) Jestem i ja - hip hip hura ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Zobaczcie jak jest pięknie zaprojektowana ta niemal 500stronicowa, grubaska:
Format A4 +
A teraz kilka ludowych piosenek, dla podkręcenia weny i rozgrzania zwojów.
Jeśli ciśnie Wam się pod klawiaturę jakiś zawiły kilkunastozwrotkowy trzynasotozgłoskowiec, wydrukujcie go koniecznie i schowajcie do bieliźniarki. ...................................................................................................... Przyśpiewki przysyłajcie w komentarzach pod tym postem do 31 stycznia do godziny 21:00.******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* P.S. Na allegro oryginalny gwasz na rzecz >>>Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Motyw zmalowany dla "W ramki i na ścianę" Dorzucam pięć pocztówek z tym motywem.

157 komentarzy:

  1. Słonecko się skryło za wysokie dzewa,
    O swoim uczuciu luby mi nie śpiewa,
    Nie śpiewa, bo mnię zdradził, śmirdna jego jucha,
    Winc go wywaliłam z mojego fyjsbuka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dożynkowy wińcu ty się świtnie nadasz,
    By twoją obręczą znieruchawić dziada.
    Wsadzę go do pieca na zdrowaśki cztery,
    Będzie opalony, w sam raz na tindery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bocki se pozrywałam, hej!

      Usuń
    2. A taki był seksi, gdy se selfi trzaskał...
      Potem chlał żentyce i siorbał, i mlaskał!
      O lajki mnie błagał, łachudra pierońsa!
      A niech się odrodzi jako mucha końska!

      Usuń
    3. On klikał na boku, gdym stawiała lajki.
      O, przeciągnoł strunę mojej bałałajki!
      Przywiąże u płota, bedzie stał, jak koza.
      A niech go dopadnie świąd i pikseloza!

      Usuń
    4. Rzężam już cichuśko.

      Usuń
  3. Mówio we wsi ło Kasi, ze łona wstydliwo
    Ze ukrywo syćko pod wielkom wyndlinom*
    Tymcasem Kasieńka jest gwiazdom smartfona
    Syscy znajom tajniki jej skrytego łona!
    Heeeej!

    *szynką

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony mosteczek przerzucon przez strumyk
    w fotoszopa jednak to niewiele umim
    Pikseli za dużo mam ja w biedrach, majtach!
    Zróbcież ze mnie zipa o wadze pół bajta!

    OdpowiedzUsuń
  5. W lesie rosnom grzyby i czarne jagódki
    nazbieram se trochę i doleje wódki.
    Laptop mnie się spsował, w oczach pełno mordu -
    po wódeczce mogiem serfować bez prondu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajcie mi ekranik, to se go posmyram.
      Smyrałabym Jaśka, ale ciągle tyram.
      Takie soszialmedia to roboty kupa!
      Za to wie już fejsbuk jaka ze mnie..dziołcha!

      Usuń
  6. Świnty Pietrek stoi se u bramy raju
    Nikt już nie przychodzi do piknego gaju...
    Na nic dziś tancenie janiołow na rurze
    wszyscy majom dane w wirtualnej chmurze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochom cie Justysiu, śwarna i wesoła,
    ale Cie łopuscom, łojcyzna mnie woła!
    Jendrek mi gre psyniós, list mas pożegnalny
    Wyjdymy z pokoju kole świntyj Anny*

    *około 26 lipca

    OdpowiedzUsuń
  8. Rumieńce jak japka na Twym licu płonom
    przesuwam po myszce stwardnialom swom dłoniom.
    Szukam Cię kursorem, krew w tętnicach pluska
    a tyś jest jak covid, kładzies nas do łózka!
    Łoj Dana, Dana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzewnie pastuszkowie po polu hukają,
    Na darmo zasięgu w rzepaku szukają.
    Utrefili kwieciem nadajnik pińć gie,
    Netfliks im przerywa, jutub tyż się rwie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybieżeli do Wasiuka blogerzy
    Fejsbuk zdziwion, a Instagram nie wierzy!
    Poliamoria, poliamoria na wysokości
    światłowód trzeszczy, światłowód trzeszczy, ale pomieści!

    OdpowiedzUsuń
  12. Becą owce w polu, z pieca drze się amant,
    Wungiel wpadł mu w stringi, to jest ludzie, dramat!
    Łoj, płoną mu gacie, serce moje nie drgno,
    Co zostanie z chłopa, sprzedam na allegro!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przepono moja, przepono!

    OdpowiedzUsuń
  14. A Bożeż, mój Boże, co ja komu winna,
    Niech tego łachudrę biere jaka inna,
    Włos na klacie spłonął, dość chrupiąca cera,
    Byndzie w soszjalmediach zaczynał od zera!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ledwiem łocy otwierła zez rana
    uciesonam, zem ja nie dostała bana!
    Tedy mogiem hasać z mym Pietrkiem wew wiersach
    W internetach byde tym cynem dziś piersa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jużci to ty może wołki w pole rankiem ganiasz,
    Ale JA tu siedzę od świtu zarania.
    Takoz się nie lansuj dziewcyno powiewna,
    Druga tutoj psysłaś, królowo jest jedna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na miłym blogasku byłam już o brzasku,
    tetez o pierseństwo nie róbta tu wrzasku!
    Jesce zanim nózke wcisła w cieple rajty,
    grzały mnie z ekranu licne megabajty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Naniosłam ci ja ze studzienki wody,
    I pytam upsejmie, a gdzi som dowody?
    Gdym ja tu po nocku orała wew słowie,
    Dziołcha, tyś chrapała w tem swoim Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chrapała, chrapała, lec moja połówka,
    w nocke żem rzucała nienajlzejse słówka.
    Mom ci ja naucke na nastempne zycie,
    pzegrody nosowe sprawdzać nalezycie!

    OdpowiedzUsuń
  20. A dajże mi Śfinta Trójco, chłopa co nie chrapie,
    Nie będę ja tedy spać musiała w szafie.
    Abo daj mi wycior, taki na przegrodę,
    To mu się zrykonstuuje powabną urodę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyciorem w nochala, to jest koncepcyja!
    Nie trza nocą walić ni w żebra, ni w ryja.
    U Was na zachodzie te technologije!
    Spoziram w internet, z zazdrości sie wije!

    OdpowiedzUsuń
  22. Leciały w mesendżer serca jak balony,
    taki był Janicek w me foty wpatrzony!
    Aż se znalazł łanię gdzieś na instagramie...
    Już ja na tej szui hasztaga postawię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pożyczysz tę książkę, nie?

      Usuń
    2. Dawaj Moniu, dawaj,
      w rymach nie ustawaj,
      zaprzęgaj amory
      i wzlatuj w przestwory!

      Usuń
    3. Cerwone korale, energetyk z puszki,
      Zapatsył się Janicek w nieswoje cycuszki.
      Dziewcyna Janicka jak to zobacyła,
      To mu nowy garniak do trumny kupiła.

      Usuń
    4. Lezam na plerach i psebierom końcynami.

      Usuń
    5. Ja tak leze od wczoraj!

      Usuń
    6. Lezy juz Janicek, lezy śtywniuteńki.
      Nie polubił posta swojej Marysieńki.
      Kara go dosiengła za te instagramy
      i wydilejtował syćkie swoje RAMy!

      Usuń
    7. Umorł Jańcik, umorł,
      Niezbyt naturalnie,
      Nie pomści go prokurator,
      Bo sam się kocha w pannie.

      Usuń
    8. Juz sie kwiatek bieli na Janicka grobie,
      ale pikne foty zostawił po sobie.
      Juz umrzyka chętnie robacki zjadajom,
      a tu jesce panny do tych fot wzdychajom!

      Usuń
    9. Wsadzili Maryśkę do więziennej celi,
      Ale jo wypusco zaraz po niedzieli,
      Tsymać jej nie mogą, bo utraci blasku,
      A dyć kampanię robi na swoim vlogasku.

      Usuń
    10. Dużo tam z Janicka ponoć nie zostało,
      Żebych tam robacków jakiś odkarmiało.
      Dziewka jak sie wściekło, zwłoki znieważyła,
      Blenderem, co mu na jutubie promocję robiła.

      Usuń
  23. Dwa serduszka, cztery lajki,
    łojojoj,
    mam ja chłopa w gaciach z najki,
    łojojoj.
    Bede z niego tak ździerała,
    cobym produkt lokowała,
    potem w necie szerowała,
    łojojoj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyginam banana, czyli jestem uchachana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cyrwone jablusko, cyresnia psekwita,
    Chopca w najkach szukasz, dziewko niespożyta?
    A jak on ubogi, ale nie zaś głupi,
    I w promocji w Lidlu śwoje gacie kupi?

    OdpowiedzUsuń
  26. Lajkra mu opina klatę i pośladki
    cały jest prześliczny oraz bardzo gładki
    Oblekł se nie najki, tylko adidasa
    w cieple żeby trzymać swego kordelasa!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładidasy, najki,
    Gdzi róźnica jaka?
    Kogo to łobchodzi,
    Gdy i tak sro w krzakach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kukułecka kuka,
    chłopak gaci szuka,
    zajfonił sie w krzoki,
    prościutko w fejsbuka.
    Kuku, kuku, aaa, aaa,
    łojdiridi, łojdiridi dyna,
    prościutko w fejsbuka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Hej! Heeeeeej! Sokoły!
    Chłopak w krzakach siedzi goły!
    Dzwoń, dzwoń, dzwoń po władze,
    Miej mooooooralność na uwadze!
    Jak się zjawi tu leśniczy,
    Będzie pościg w leśnej dziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej( najlepiej?) jak to się człowiekowi odpali w mózgu z melodią...

      Usuń
  30. Konkurs je od czapy,
    a jo nie od gapy,
    co się ponaśmiwom
    to wpis nie ułapi,
    hejho, tralala.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miły mój jest uroczy,
    Podobny do gazeli.
    Pokazałabym Wam fotkę,
    Ale fejsbuk mi się cieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie przyśpiewka a Pieśń nad Pieśniami!

      Usuń
  32. Hej, była we wsi dziołcha, ślicno jak cholera,
    Ale jo zawioło na tegoj tindera.
    Teroz cere mo tako, jako kore drzewo,
    I wlepiono w ajfona mizio prawo - lewo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapodziałam ci ja
    Hasło do fejsbuka
    Jakże ja nieboga
    Lubego łodsukam...

    OdpowiedzUsuń
  34. Olaboga, ale konkurencja, nawet nie próbuję. Trza mieć więcej nagród na tę cudną twórczość!

    OdpowiedzUsuń
  35. [na rzewnom nute:]
    Syćko tutaj śmiszne
    Ino zrywać boki
    A sprawo poważna
    Boć z nowej epoki
    Gdy reformy przyjszły
    Tośmy się z nich śmiali
    A tera bez dzieci
    Po wsiach się ostali
    Dzie zasingu ni ma
    Ni ma i młodzieży
    Młodzież w miastach siedzi
    W selfi gęby szczerzy
    Szczyrej tam miłości
    Ni ma ani grama
    Smutna nowoczesność
    Rodem z instantgrama.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na melodię przyspiewki z wesela w Bohatyrowiczach Zgięła Kasia karczek
    I patrzy w smartfona
    Nawet nie zobaczy
    Żem z tęsknoty skonał...

    OdpowiedzUsuń
  37. A teraz rymy męża Chudej:

    Na jeziorze na łódeczce
    Na jeziorze na łodeczce
    jakaś para gra w fortnite’a
    i popija se wódeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozwolę sobie zauważyć, że to pierwszaśpiewka o miłości szczęśliwej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bo szczesliwa milosc to nuuuuuuuuuuuda, pani, nuuuuuuuuuuda! Liryka karmi sie watroba poety!

    OdpowiedzUsuń
  40. I pozwolę sobie nadmienić, że to jednak Pan pisał!

    OdpowiedzUsuń
  41. A fortuna zmienna jest...
    Nad jeziorem, nad łódeczką,
    Latał se amorek,
    Aż tu zeżarł go kormoran,
    Taki to był wtorek.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zmienna:
    Na jeziorze, na łódeczce,
    Utonęli kochankowie,
    Pięć promili w krwioobiegu było tu motywem,
    Tak się kończy, drogie dziatki, żegluga pod wpływem.

    OdpowiedzUsuń
  43. W szuwarach se leżą
    Kasieńka z Janickiem
    Kasieńka na plerach
    łapie zasięg cyckiem.

    OdpowiedzUsuń
  44. W szuwarach se Kasienka
    Z nieboszczykiem lezy?!?
    To historia rzewna
    Zwloki profanuje!
    Nekrofilka jedna!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cerwone jabłuszko sunie se po stoku,
    zjezdzaj ze łode mnie niedobry chłopoku!
    Coś mi nerwów napsuł, to twitter nie zmieści!
    Niech cie dunder świśnie, niech cie prónd popieści!

    OdpowiedzUsuń
  46. Córuś moja córuś, nie wychodź za dziada!
    Fota z nim się żywcem na fb nie nada.
    Cóż ci po łachmycie, kiedy szczęka pusta?
    Sama do słitfoci w dzióbek zwijaj usta!

    OdpowiedzUsuń
  47. Maryś moja, Maryś, kochom cie jak wariat!
    Przegrzejesz mi styki i bedzie awaria.
    Nie bądź takim trolem, po co miłość psować?
    Wciśnij ze juz ENTER, daj sie zalogować!

    OdpowiedzUsuń
  48. Chodziłem do Hanki i w słonko, i w burze,
    Biegałem palcami po jej klawiaturze.
    Paczyłem przez łindołs na jej liczne wdzięki,
    ale mój dysk twardy okazał sie miękki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kwiczę, chichoczę, parskam, rżę, krztuszę się, ocieram łzę. Przezachwyconam.

    Ale przyznam się, że miałam tež nadzieję na motywy przyśpiewkowych zalotów, tak zwanego bajeru, sunięcia rymem w koperczaki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, Kasieńko moja miła, obcisłe masz rajty
    robię postów milion dziennie, wysyłam na łola
    i uprawiam tutaj jawnie czysty copywriting
    byś to mnie na męża wzięła, nie jakiegoś trolla!

    OdpowiedzUsuń
  51. Na górze kiła, na dole cholera
    ciekawe co przywlekę do domu z Tindera!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na górze Excel, na dole diagram
    przeoram torsem cały Instagram!

    OdpowiedzUsuń
  53. W boku kłuje, z płucu puka
    Zerknę sobie na fejsbuka.
    Status zaraz tam odpalę:
    Bardzo to skomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ach ta moja Maryś, jak ona mi ufa!
    Daje mi podglądać wszystko przez bluetootha
    Ach, ta moja Maryś, kupię jej pierścionek
    To mi da grać w Simsy przez calutki dzionek

    OdpowiedzUsuń
  55. Szukaj, luba, na allegro sukienki z welonem
    Bośmy są dopasowani jak Ipad z Iphonem
    Szukaj, luby, na youtubie piosnek na wesele
    Bośmy są dopasowani jak w plazmach piksele

    OdpowiedzUsuń
  56. Słońce zaświeci, drony będą latały,
    Na nasze wesele przyjdzie tłum niemały...
    Luby już uciekasz? Czemu z gg znikasz?
    - ej, napisałem ci tylko "cze, skąd klikasz?"!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Łoj mamuńciu! Rety, rety
    jak blogujom te kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak żałuję, taka szkoda
    żem talentów pozbawiona
    Książka jest mi tu motywatorem,
    Cóż więc walka trwa
    Walka wręcz z nieśmiałości potworem
    Nr 100:-)

    OdpowiedzUsuń

  60. W IT pracuję, śfiatła nie widuję,
    Ziemisto mam cerę, trundziku w cholerę,
    Pokochaj dziewcyno wyprysk na mej mordzie,
    A ja cię naucę formatować w łordzie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Żadna mnie nie zechce,
    Żadna mnie nie kocha,
    Szukam se dziewcyny,
    W zdjęciach z Shutterstocka.

    OdpowiedzUsuń
  62. Przez Kaczkę mam kurze łapki

    OdpowiedzUsuń
  63. Przestań, Kasiu, mnie hejtować bo zczeznę na zawał
    Toż dla Ciebie każdy post mój - i każdy karnawał
    Cały profil mój i ą fas miłość Ci wyznaje
    Boś Ty tako jest udano jak fotka huałajem

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie ryc, Kasiu, nie ryc, zem ja za to krato,
    Za pinc lat mnie puszcza, mowi prokurator,
    Nie ryc, Kasiu, nie ryc, taki los hakera,
    Bede slal ci grypsy w tabelkach z Excela!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tam porykuję . Ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gdzież Twa uroda
    Dziewczyno młoda?
    Oj głupiś chłopie
    W pliku w photoshopie

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj dana, dana,
    Na WhatsAppie z nią od rana,
    Bez gaci, bez koszuli
    Na garnuszku u matuli.

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj, byłem ci byłem jak to ślepe zwierzę
    Zamalas mi Hanuś serce na Tinerze
    Już się ze mnie śmieje prawie cały Łobez
    Bo miałaś wyglądać jak Dzenifer Lopez
    A ty masz cellululit, pod oczami wory
    Pójdę się obwiesic gdzieś na Instastory .

    OdpowiedzUsuń
  73. Stoję na samiuśkim szczycie skalnego Giewonta
    i używam w mailu chwytów z powerpointa
    Aby Tobie Jagno, miła memu sercu
    posłać gify kwiatków, stanąć na kobiercu!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Skladałem Ci wiersze
    Jak składało wielu
    A Franek ci złożył
    Stronę w HTML-u

    OdpowiedzUsuń
  76. Pietrek to był chłopok jako malowanie
    Dwiesta tysięcy serców mioł na Instagramie
    Ale kaj Pudel doniós ze z Kaśką ten tego
    To juz po tygodniu ni mioł ni jednego!

    OdpowiedzUsuń
  77. Rychtowałem mej dziewcynie gniazdko przez trzy lata,
    Wyszła z tego, o mujeju, wypasiona chata.
    Mało żyły mi nie pękły, kiedy kładłem stiuki,
    W kuchni to jej nawet pykłem z Akropolu łuki.
    A na końcu usłyszałem ci ja od tej (pardon!) biczy,
    Że na łeb upadłem chyba, bo: ‘W Simsach się nie liczy!’

    OdpowiedzUsuń
  78. Rozstałam się z chłopem, rozstałam bo szuja,
    Z Kaśką był mnie zdradzał, a niech on się buja,
    Rozstałam się z chłopem, rozstałam po złości,
    Zmieniłam mu hasło do onlajn bankowości.

    OdpowiedzUsuń
  79. Kędy kępa brzózek, kędy rzeczka bieży,
    Tamoj mój Janicek w zimnej ziemi leży
    To te komputery zabrały mi chłopa
    Wzioł i wlazł na drzewo, by mieć foto szopa

    OdpowiedzUsuń
  80. Znalazła se Jadźka, znalazła cholera,
    Piknego chłopaka na jakiś tinderach.
    Teraz na fejsbuka co dzień wrzuca foty,
    A przecie powinna wziuńć sie do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  81. Mój Janicek miły, tak mi łobiecuje,
    że mnie już do śmierci, na zawsze lajkuje.
    Cosik mi się widzi, że on ino ściemnia,
    Może i lajkuje, lecz nie udostępnia.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zainstaluj Kasiu apkę,
    wrzuć na apkę swą kuciapkę
    Oj daremna twa nadzieja.
    Nie ma apki na Huaweja :(

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. Powiesił się transfer i łod rana wisi,
    Jak ja zajzę w łocy kochanej Marysi?
    Wyzuce laptopa, niechaj w piekle splonie
    Zobace Marysię na fejsie w smartfonie

    OdpowiedzUsuń
  85. Kiedym cię obaczył na swoim ajfonie
    Poczułem Teresko jak mi konar płonie
    Całuję Tereniu każdy z twych pikseli
    Oj od calowania matryca mi strzeli.

    OdpowiedzUsuń
  86. Kochom cie dziewcyno
    Od insta po fejsa,
    Tyś moja kochana,
    Ty żeś najpikniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  87. Sprzedałech ja duszę za wdzięki Halyny,
    Pół godziny później były u mnie gliny.
    Nakradła kochanica bitcoinów zyliony,
    Interpol jej szuka, lekkom podkurwiony.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ócz masz ty szafiry, piegi jak piksele,
    Nastąp się tu, ku mnie, to ci fotkę strzele.
    Będę się wpatrywał, aż po życia wieki,
    Nawet gdy odejdziesz, będę miał jotpegi.

    OdpowiedzUsuń
  89. Szeruję Twe posty,
    szoruję Ci plecy
    A tyś wciąż wyniosły,
    wciąż na inne lecisz!

    OdpowiedzUsuń
  90. Robię lajwy i relacje,
    by poprawić nam relację,
    wrzucam serce do mainstreama,
    a tymczasem Ciebie ni ma...

    OdpowiedzUsuń
  91. Kochom mojo Kasie
    Choć gruba jak beczka
    sam żem jej poradził
    "akceptuj ciasteczka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oeeeeeeeeeeesu! Dajcie jej wszystkie nagrody. I rower. I nerke! KWIIIIIIIIIK!

      Usuń
    2. Taaaak. Jakież to bliskie memu otłuszczonemu sercu!

      Usuń
  92. Przepraszam bardzo, ale swoich nerek , to jestem wyjątkowo przywiązana.

    OdpowiedzUsuń
  93. Skąd blogerzy wracali? Z nocnej wracali wycieczki.
    Jeden bez zębów na przedzie, a drugi bez teczki.
    Jeden liże rany, a drugi lizaka
    takie skutki w necie pokazania faka.

    OdpowiedzUsuń
  94. Szukał slotu u Haliny, chciał przekazać dane
    Kabel wetknąć, gładko przepchnąć chromosomów fale
    Okazawszy, że Halina niekompatybilna,
    Janek w Olso, ona dalej, no bo aż spod Wilna!

    OdpowiedzUsuń
  95. Ona mu ciągle mówi NIE,
    bo on ma mikro USB...

    OdpowiedzUsuń
  96. Na pornhubie pupkom rusa
    Hej, pewno pzez wirusa!
    A na fejsie jest statycno
    i łod razu idiotycno.

    OdpowiedzUsuń
  97. Niech mie zaraz ktoś zasceli
    bo bede pisać do niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oszczędzaj się Skorpionie, jeszcze 40minut zostało.

      Usuń
  98. W moim ogródecku czerwone maliny,
    Janek nie chce prócz mnie, żadnej dziewczyny.
    W moim ogródecku tylko marchewki.
    Janek miał na messie jeszcze trzy dziewki.

    OdpowiedzUsuń
  99. Przyśpiewka poranna
    Od rana Ma Kochana
    Na Tiktoku,
    Instagramie.
    My w piżamie.
    Od rana Ma Luba
    Wrzuca filmy na Youtuba.
    Moja zguba.
    Już z rana Moja Miła
    Na fejsie post wrzuciła.
    Oznaczyła.
    W googielmapie Moja Droga,
    olaboga, już ma trasę do Ostroga.
    Zabierz wifi Mój Panie,
    Bo śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  100. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Bardzo Wam dziękuję za udział w konkursie. Bardzo ożywcze i energetyczne to było doznanie. Teraz mam kłopot, bo jak sami widzicie, osób które zasługują na nagrodę jest kilka.

    OdpowiedzUsuń