piątek, 14 sierpnia 2020

Planeta Czudec


Gdzieś tam, w prowincjonalnym układzie słonecznym, na trzeciej planecie od Słońca, na jednym z kontynentów zwanych Europą, w jednym z krajów zwanych Polską, istnieje sobie miasteczko Czudec
foto Anna Pszonka z Domu Kultury w Czudcu

Drugi raz z rzędu odbył się tam >>>plener rysunkowy. To plon spod mojej ręki:





foto Anna Pszonka z Domu Kultury w Czudcu



 








Jeśli kto chce znaleźć smoczy herb Gminy Strzyżów, skarb
 -dwie lipy, które ostały się na rewitalizowanym Rynku 
i anioła bez głowy niech poszura suwaczkiem:

O0o!Tu herb Powiatu Strzyżowskiego. Ewidentna prowokacja wobec hodowcy smoków.







a całość w obiektywie jednej z miłych Organizatorek -Anny Pszonki wygląda tak:
trudne to bardzo do zreprodukowania, ale com się napisaczkowała to moje.

a tu blaszany strażak górujący nad dachami Czudca

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. i jak przy koronkach dioptrie mi tylko cyk, cyk się zwiększały...

      Usuń
  2. Gdzieś, w najdalszym kątku tego prowincjonalnego układu słonecznego, siadasz nad kartką papieru i spływa na nią poprzez Ciebie prawdziwie kosmiczny wizerunek bycia tutaj :-) To jest lepsze niż madnale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się cieszę Aliku żeśmy się zgrały co do czasu i miejsca akcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoka tam mają?!
    A takie słońce to ja bym chętnie na moim niebie zawiesiła, cudną ma facjatę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, edytowałam posta i dodałam herb Powiatu Strzyżowskiego w którym leży Czudec.

      A co do słoneczka to zawsze byłam łasa na słoneczka ludowe , na starych drzeworytach, albo kute z blachy. I tak od studiów gdzie robiłam kolorowane grafiki z cyklu Mapa Nieba męczy mnie ten temat. Albo ja jego nie wiadomo.

      Usuń
  5. A twórcy z Bayeux nie wpadli na to, żeby odwiedzić Czudec... Wzruszył mnie element metafizyczny, wszędzie się taki niespodziewanie napatoczy. A ja ślę uściski!
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń