piątek, 22 stycznia 2016

Konkurs

Jeden dłuuuuuugi, słoneczny, czerwcowy dzień. Ciepły i leniwy. Całkiem gratisowy! Sprawdźcie, czy w kalendarzu Pana Kuleczki na 2016 macie datę 31 czerwca. Jeśli tak :o) zastanówcie się- jak chcielibyście go spędzić. W takie dni, poza zasięgiem wzroku reszty śmiertelników-wszystko się może zdarzyć!



Konkurs ogłasza Media Rodzina. Szczegóły >>>TUTAJ

Tak wygląda ilustracja na okładkę tomu Pan Kuleczka Marzenia 
6 oryginalnych ilustracji do tego tomu można do 3 lutego oglądać na wystawie w 
( trochę nowych fotek)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe, że czas zyskał coś z gumki od majtek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Dodatkowy dzień, zwłaszcza letni, bardzo nam się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym się chętnie przeniosła na tę plażę i pospacerowała w słońcu z Panem Kuleczką już teraz (zwłaszcza teraz;), nie czekając do czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre z tym 31 czerwca! Jeden dzien poza czasem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mamy rok podstępnie podwójnie przestępny :)Dziś rozparcelowywaliśmy naklejki w nowo nabytym (dopiero!)panakuleczkowym kalendarzu i nawet nie zauważyłam gratisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie kupiłaś? Ja kupiłam jeden ale sprezentowałam dawno temu 5letniej bratanicy. Wiedziałam, ze trzeba bylo zakupić 2szt. A teraz dla 31 czerwca to juz musze.

    OdpowiedzUsuń