czwartek, 23 stycznia 2020

Czerwona

"Kolorowe serca"książka Beaty Ostrowickiej , a w niej aż ośmiu bohaterów.
Zielony, Pomarańczowy, Biała, Czarny, Czerwona, Fioletowy, Niebieski. I Żółty- tu poza kadrem.

Dziś zoom na Czerwoną , ze skłonnością do Bardzo Dziwnych Zwierzątek



Nie wszystkie wersje Czerwonej załapały się do książki (nie ta skala, nie w tę stronę odwrócona, wesoła - kiedy powinna być smutna i takie tam życiowe sprawy), ale ta poniżej z gadem hodowanym na piersi i bydłem na paku i owszem, weszła.





Już wkrótce -Pomarańczowy , zwany też Człowiekiem Marchewką

3 komentarze:

  1. Przyszłam pogapić się na Czerwoną, coś czuję, że nas łączy silna więź. Mam nadzieję, że jej dziarski uśmiech jest zaraźliwy :-) A jakby było mało - wypatrzyłam koteczka!
    Dobrego dnia!
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczek (a nawet dwa, jak by liczyć grubszego po obwodzie w pasie wyszło by trzy i pół koteczka) miał być na wyklejce. Ale mimo że wyklejka była przygotowana zmieniłam koncepcję. Więc na Twoją cześć wystrzygłam i dostawiłam koteczka Czerwonej ostatnim rzutem, na parę godzin przed sesją foto.

      Usuń
  2. Wzruszenie! Przejęcie! Rozczulenie! I dużo innych takich podobnych emocji mną targa po przeczytaniu tego co powyżej. Dla mnie nożyczki, paluszki i koncepcja poszły w ruch :-) Dziękuję:-)
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń