czwartek, 16 lipca 2020

Przypadłości sercowe

Chomikowałam na później, kiedy już będzie można kupić książkę Justyny Bednarek 
 no  ale skoro już można zobaczyć i przeczytać zakąskę na fejsie zamieszczam ten obrazek


A skoro jesteśmy przy sercowych tematach, na fejsie jest 
>>>FILM zrealizowany przez Rabka Festival
w którym opowiadam  jak kiedyś ludzie robili farby i pozyskiwali pigmenty 
i ogłaszam  konkurs dla dzieci do lat 105. Do północy z piątku na sobotę 17/18sierpnia 2020
trzeba przesłać w komentarzu ( na fejsie pod podlinkowanym filmem) 
swoje podpisane imieniem serduszko.
Namalowałam i ja, a w nim, to co mi w nim gra
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
I już wiem, że będę mieć trudności z wyborem najładniejszego, więc pomoże mi ilość lajków. 

2 komentarze:

  1. Ach, trzeba będzie dać cynk o Basiku Mikołajowi, jak nic!
    A.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno są już sygnalne egzemplarze. Jeszcze nie miałam w ręku.

    OdpowiedzUsuń