wtorek, 28 maja 2019

Gdzie jest dziewczyna co trąbę ma?

Gzie jest dziewczyna co trąbę ma? Toooo jaaaaa

Wróciłam z Międzynarodowych Targów książki w Warszawie z poobijanymi jądrami atomów w każdej jednej cząsteczce mojego ciała. To jest sport ekstremalny powiadam Wam. Ten przelewający się tłum, książkowe pokusy na jakie jest się narażonym co metr, co chwilę, 
ta bujna przestrzeń do gaf...


Troszkę stara a troszkę nowa ilustracja do "ZOO " Jarosława Mikołajewskiego. Ponieważ zgubiłam? sprzedałam?  ilustrację z pierwszego wydania, która wydawała mi się trafiona (a na pewno ulubiona), skopiowałam samą siebie sprzed 12 lat




Porcja nowej żyrafki obok starych zeberek.


A'propos uwiodło mnie ostatnio  hasło które wystrugał jakiś arcymistrz marketingu :
warzywa z samego serca zielonych płuc Polski




a tu już bez kombinowania- nowe /stare: rozkładówka z wydania ZOO z 2007roku
a tu dawna okładka: 

Znalezione obrazy dla zapytania zoo mikołajewski wasiuczyńska




No nic, idę do pracy:


uzbrajam się w cierpliwość,


choć nie powiem, chętnie bym się poleniła po tej targowej szychcie.
P.S. No właśnie. Kolejny dowód na trąbstwo. Zapomniałam napisać, że się pomyliłam o godzinę zapraszając czytelników na stoisko Agory. Miało się zacząć o 14:00, nie o 15:00. O czym się dowiedziałam gdzieś o 14:15, i już po 10 minutach i 15milionach: przepraszam, przepraszam, przepraszam bardzo, przepraszam, przepraszam brnąc przez irytująco wolny tłum dotarłam na miejsce. Mówię Wam kultura to niebezpieczna sprawa.

6 komentarzy:

  1. Czuję zachwyt z głębi trzewi mojego mózgu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro widzisz kolory cyfr, to może i jesteś w stanie określić kolor tego organu?

      Usuń
  2. Poobijane jądra...atomów, bolą od samego czytania ;D
    A w odwróconym leniwcu cichaczem siedzi fajny Torreadorr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki w czarnej masce i kapeluszu o o padających rogach?

      Usuń
  3. Toż to nie zebra, a najprawdziwszy pegaz w kosmosie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lotna dziewczyna, to fakt!

    OdpowiedzUsuń