poniedziałek, 13 listopada 2017

Twój portret psychologiczny.

To właśnie ja- arrrtystka, celebrytka, megagwiazda północno-wschodnich rubieży Gminy Zielonki.
Wciąż bez czynnego aparatu foto, ale- mam pędzel, mam skaner i nie zawaham się ich użyć!

Pamiętacie>>> psychotest
jak bardzo jesteś czarująca?



Oto druga część cyklu.

Wybierz postać, która najbardziej Ci się podoba- a potem zajrzyj  
> na podpis
zaznacz tekst lewym przyciskiem myszy, bo jest biały na białym 




1>Pierwsza naiwna. Boisz się, że inni wykorzystają zarówno twe niewinne serce jak  i bujne ciało.
I - owszem! Za każdym razem masz rację.



2>Swobodna i lotna. Bez konwenansów i ograniczeń.
I jeszcze  oczytana!





 3> Jesteś tak elastyczna, że łączysz wschód ze wschodem. W Tobie właśnie spotykają się tradycja i nowoczesność! A i przyfanzolić potrafisz!





 4> Taka mala! Wbrew pomówieniom równolatków, i przykrej peselozie masz 5 lat.



 5> Ufasz swoim naturalnym instynktom.
Temu głosowi , który mówi: zjedz ciasteczko, no, zjedz ciasteczko...






6> Tajemnicza i odwieczna esencja kobiecości. Natchnienie twórców.






7> Nieustannie bujasz w obłokach, choć czasem solidnie wieje ci po nerach.






8> Podejrzliwa, zaraz tam podejrzliwa. OSTROŻNA.






9> Jeśli tylko zechcesz- zjesz cały świat!







10> Dzika jak wichura. Nieuchronna jak listopad. Naturalna jak deszcz.





11> Nic nie poradzisz na to, że jesteś taka piękna! Nie ma co z tym walczyć. Zaakceptuj. Taki twój los.

12>  Boisz się właściwie tylko jednego-że ktoś mógłby pomyśleć,że mogłabyś kiedykolwiek ubrać się na różowo.




 13> Brzydka jak kupa, tyle się tym przejmujesz co kupa właśnie.
Wrażliwych bardzo przepraszam .



14> Dzika, kompletnie dzika. Idziesz i bierzesz co chcesz!







15> Wyrafinowana i barwna  jak egzotyczny ptak. Wymiatasz.





16> Czerpiesz pełnymi garściami z mądrości ludu polskiego, czasem nawet odważnie posuwasz się do tradycji słowiańszczyzny.



17> Zawsze spodziewasz się od życia wszystkiego najlepszego.
Ale szczerze mówiąc, jesteś już troszeczkę zirytowana czekaniem.






18> Piękno twej duszy zdobi świat.  





19>Oszołomieni twym seksapilem mężczyźni, wprost tracą głowy!



20> Po prostu- czarująca! Złote serce jako niezbędny element seksapilu!




21> Ostatni raz uśmiechnęłaś się w 2004 roku. Ale na szczęście nikt tego nie widział, i nie mógł pomyśleć, że jesteś MIŁA, czy coś...


22> Ci , którzy znają Cię lepiej, wiedzą ze anielskość twoja niesie ze sobą niespodzianki.

40 komentarzy:

  1. Myślałam przez sekundę kosmiczną, żem siódemką, ale ewidentnie jestem na końcu. Cóż, kto zmiata ostatki, dostaje wciąż kwiatki, czy jakoś tak to leciało.
    Śliczności kłiz! Dzięki, ubawionam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! KŁIIIZ- tego słowa mi brakowało. SENKJU!

      Usuń
    2. Usługi Literackie, jak pogmerają w swoim worku to znajdą i takie słowo :)

      Usuń
  2. Chciałabym o sobie myśleć, że jestem 15., ale wychodzi mi, że jednak 17/21 i bardziej 21.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesu, to ja muszę Cię zmartwić, na nic marsy, na nic mimika, jestem przekonana ze jesteś miłą osobą. Sory, no...

      Usuń
    2. Ciii! Jeszcze ktoś usłyszy i się wyda ;)

      Usuń
  3. "bodna i lotna. Bez konwenansów i ograniczeń.
    I jeszcze oczytana!" - daze do tego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ten defekt mózgu ilustratora, zobaczyłam Cię jako małego zadziornego baranka, który BODZIE z zapałem co i raz jakąś niewinną przeszkodę...

      Usuń
  4. Między 7 a 22 ha ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze ten ogón kosmaty spod niebiańskiej sukienki? Kasiu!!!

      Usuń
  5. 22, ale poczułam też miętę przy 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju! To jest gienialne!
    3, choć zazdraszczam wszystkim 6, cóż natury nie oszukasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje się, żem 2 lub 7. Sama nie wiem dlaczego. Może to po prostu moje kolory, czyli te najukochańsze. Zastanawiam się jeszcze, czy wypożyczka aparatu pomogłaby ilustratorce Najlepszej z Najlepszych w pracy twórczej? Mam takowy czasowo nieużywany (canon 50d z obiektywem). Spokojnie, do swojej pracy fotografa mam drugi. A do Zielonek mam stosunkowo blisko, bo spod Myślenic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo- to ja muszę zrobić jeszcze numer 23 niebiański , ale już bez ogona. Dziękuję o Dobra!Musze iść do naprawy z moją komórą, bo ona nie tylko przy funkcjach foto dostała wściku, gdyby rzecz się nie udała, poproszę Cię o pożyczkę.

      Usuń
    2. Kuję Twoje złote serce - póki gorące- mój adres wasiukmałpaautograf.pl, dobra, bo nie wiem jak zadziałać w drugą stronę.

      Usuń
    3. Jestem na fb Monika Trybała😊

      Usuń
  8. Eeee, no coś Tyyyy SFINKS- ŁATWIIIZNA, trzeba się tylko mało odzywać i tajemniczo a znacząco uśmiechać.

    Uwielbiam taki tekścik "o Wacusiu" ze starego Przekroju- po latach dowiedziałam się ze całą ostatnia stronę redagował Ludwik Jerzy Kern.
    "Czy lepiej nie odzywać się, i wyjść na idiotę, czy odezwać się i od razu rozwiać wątpliwości?"

    OdpowiedzUsuń
  9. Och piekne! :)) I oczywiscie ze pamietamy pierwsza czesc, to tez bylo boskie!
    Ja to bym bardzo chciala byc tą ninjom, bardzo mi sie podoba, za serce chwyta i nie puszcza!!!
    Ale - tu oddajmy glos rzeczywistosci - jestem 7, bujającą w oblokach i we wlasnej blękitnej bance siódemką. Jak w ryj strzelil. A jak po nerach zawieje, to wlasnie dopiero wtedy sie na chwilę budzę, banka pęka i spadam na ziemię. I wtedy to łoooooojezu!!! tragedia!!! NIC nie rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ninje bym sobie bardzo chciala powiesic na scianie w moim kąciku do malowania - moge sobie ukrasc i wydrukowac? Proooosze?
      Gdyz ona zaprawde RZONDZI! :D

      Usuń
    2. Od 5 minut próbuję różnych kombinacji imienia, nazwiska, nicka, inicjałów-I NIC! chcę napisać maila, ale mię nie wychodzi- napisz do mnie na wasiukmałpaautograf.pl coo?

      Usuń
  10. Podobają mi się wszystkie! - dzięki Tobie odkryłam bogactwo mojej natury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Nareszcie- permanentnie się bowiem nie doceniasz.

      Usuń
  11. 11> Nic nie poradzisz na to, że jesteś taka piękna! Nie ma co z tym walczyć. Zaakceptuj. Taki twój los.

    Co mogę zrobić? Muszę akceptować! Z losem walczyć się nie da! Wahałam się między 11 a 13:-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo nareszcie. Bardzo byłam zaniepokojona, że żadna duszyczka nie przyznaje się do 11.

      Usuń
  12. Wyszło mi, że 7. Jest boska i nawet trochę podobna, zwłaszcza w braku kompleksów co do figury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawisłam między 2, 7 i 16 :D Ani chybi przez te wrzeciono z kwiatkami, cop to zanabyłam ostatnio. teraz jeszcze w poczuciu wolności i nieskrępowania muszę go użyć. Co tam! Strząsnę z siebie hamulce nieożywione i te za bardzo ożywione - i do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł na ten test i ogólnie ilustracje jak zwykle mój typ :) ja wybrałam nr 7 i pasuje do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne!
    Wybrałam dwa i najchętniej przyszpiliłabym je nad lustrem! ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza Alicjo po drugiej stronie lustra- które?

      Usuń
  16. Najbliższe sercu memu - szamańską osiemnastkę i czarownicę-okularnicę spod dwudziestki :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja tu w końcu dotarłam :-) Jakby 17 - Zawsze spodziewasz się od życia wszystkiego najlepszego.
    Ale szczerze mówiąc, jesteś już troszeczkę zirytowana czekaniem.

    Na pewne rzeczy na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem rozdarta miedzy czternastka a siedemnastka!

    OdpowiedzUsuń