poniedziałek, 1 lutego 2021

Konkurs od czapy

Bije palma, bije. Bądź człowieku mądry i wybierz. Ogłoszenie wyników dziś w poniedziałek 1.02 o godzinie 21:00 .....................................................................................................................................................................................................................WYNIKI KONKURSU OD CZAPY ..
Miało być-wiecie, takie rysunkowe nawiązanie do naszego konkursu, ale moje umiejętności graficzenia komputerowego sprawiły, że powstała dziewczyna wlewająca sobie do oka atrament. ..................................................................................................................................................................................... ................Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu, sprawiliście mi dużo radości. *Alcydło Kr. *Aspazja *Ania D *Anonimowy *Bazyl *blaszka *Chuda *Chudej Mąż *fasola *Grzechota 65 *haaszek *Kaczka *Klusek Rico * Przytulia *Skorpion pandemonia *Snuje mi się -OKLASKI! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wyróżnienia trafią do Ani D , która otrzyma komplet kartek walentynkowych ze sklepu W Ramki i na ścianę
Skorpion pandemonia dostanie w uznaniu zasług komplet magnesów Jony Jung "Magiczne eliksiry"
Alcydło Kr.otrzyma nagrodę główną, czyli piękne, grubaśne wydanie
a Kaczka z kolei dostanie nagrodę główną, czyli piękne, grubaśne wydanie
Fundatorką drugiego egzemplarza jest >>>Agnieszka Żelewska, jedna z moich najulubieńszych istot na tej planecie. ................................................................................................... Przyślijcie swoje adresy domowe na >>>>>>>>>>>>wasiukmałpaautograf.pl<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< a >>>>tu rozmowa o kolorach

30 komentarzy:

  1. Uczestnicy wstrzymali oddech :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie marzenie, oto objawiają się rozumiecie ....................MECENASI, ktorzy deklarują- nooo nieeeee taka piękna twórczość nie może być bez nagrody, za to com się naśmiał, naści Captainsów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co, wydrukowałam, bo jednak co papier, to papier i wyszło (po usunięciu komentarzy typu "ale śmieszne" 18 stron czystej żywej poezji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś to jeszcze zilustrować. Nakład rozejdzie się szybciej niż Admirałowie.

      Usuń
    2. Cały czas liczę na ilustracje.

      Usuń
    3. Tu by trzeba Imć Czeczota!

      Usuń
  4. Coś się podziało takiego na łączach, że kiedy skończyłam edytować post o 20:45, i zrobiłam podgląd, straciłam to co mozolnie pisałam przez ponad godzinę, więc w pośpiechu odtworzyłam to co najważniejsze. Stąd spóźnienie- przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. LOJ DANA, DANA!
    GLOWNA WYGRANA!
    ZARAZ TU Z ALCYDLEM
    OTWORZYM SZAMPANA!

    HURRRRRRRRRRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mecenaska Żelewska napisała: "Wybrałam już panią Kaczkę i nic tego nie zmieni!

      Usuń
    2. Mecenaske caluje po rekach!

      Usuń
    3. Lecom już bombelki i woda sodowa!
      Z wrażenia nie mogiem wydusić ni słowa!
      Piknie gratuluje syćkim rymującym,
      toć to była jazda na rumaku rżącym!

      Usuń
    4. O gdzieżeś ty była, czarna konino,
      Gdym ja wczoraj sama piła zwycięstw wino,
      W melanż pewnie poszłaś, spandeksy macałaś,
      I od Spajdermena całusów żądałaś!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aniu! napisz proszę na wasiukmałpaautograf.pl zamieniając rzecz jasna słowną małpę wiadomym znaczkiem- chcę Ci wysłać nagrodę.

      Usuń
    2. Z wrazenia zapomnialam dopelnic formalnosci - juz nadrabiam:))

      Usuń
  7. ŁOOOOO!!!!! Dzięki wieeeelkie!

    Z radości rwę sobie włosy na klacie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Grrrratulacje!
    I dziękuję za przednio zabawę. Dziś w pracy mruczałam góralskie przyśpiewki. Ciekawe dlaczego? Co poniektórzy się przyłączyli. No ale chóru nie zaakceptowano. Niestety.
    Także jeszcze raz 😀 Dziękuję.😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam i nie wierzę! Tyle szczęścia naraz!
    Tarzam się jak zwierzę, wyję jak Ambaras!
    Późnym średniowieczem na wieżę bym darła
    i rżała z radości aż do zdarcia gardła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki resztkom mojego wrodzonego magnetyzmu będę mogła te magnesy nosić jak tatuaże. Łał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piknie my tu przyśpiwali
    Robiąc konkur Dziadom
    A współtwórcom za ból wątpiów
    Winszowania składom.

    Gratulacje wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łojezu, łojezu!
    Jakie poezyje!
    Z zazdrości zem zzółkła
    Wątroba mi gnije!

    Dziś dopiero przeczytałam wszystko, głośno, niech inni też mają coś z życia i serdecznie gratuluję konkurencji! Jesteście boscy. Chyba sobie też wydrukuję tę antologię.
    A przy czytaniu i pisaniu ciągle słyszałam Kompanię Prusinowskiego - byliby idealni jako wykonawcy.
    https://www.youtube.com/watch?v=tdSjjJSYi7E

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałam rzec, że mi się NIEBYWALE podobały poetyckie twory haaszek!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bueueuee.......... Przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooooooo.......... ale co tam! Mówi sie trudno i żyje się dalej :D Teraz przynajmniej mam o czym marzyć :D

      Usuń
  15. Ela, nie mogę spać przez to: co ta kwiatowa panna tak naprawdę robi? Pociąga naleweczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam, ale w kompie, osiągam efekty jak przy rysowaniu po ciemku i to lewą ręką. Miała rozmawiać przez telefon komórkowy...

      Usuń
  16. Z rozwianym włosem i lekkim poślizgiem czasowym właśnie wpadłam na rozdanie nagród. Gratuluje zwycięzcom! Dziękuję organizatorce! Zabawa była przednia! Wymasowana porządnie przepona i przećwiczone mięśnie żuchwy są nagrodą najcenniejszą, bo zdrowotną dla duszy i ciała :)

    OdpowiedzUsuń