sobota, 31 grudnia 2022

Kalendarz Pana Kuleczki 2023- zrób to sam!


 Wiem, że dla niektórych przyjaciół Pana Kuleczki to rytuał Sylwestrowy- przygotowanie z dziećmi kalendarza na przyszły rok. 


Poniżej jpg z kalendarium styczniowym- do ściągnięcia, zapisania i samodzielnego druku: 


Ja wydrukowałam sobie na żółtym papierze, jutro wkleję do któregoś ze starych  kuleczkowych kalendarzy. Teoretycznie pasują kalendaria z 2017 i 2006 roku, no ale są pewnie w nich zapiski, i ktoś poszedł by jeszcze na wizytę do dentysty która przeterminowała się o lat kilkanaście, więc chyba nowe kalendaria lepsze.

Patrząc z perspektywy Polyanny- zaletą tych samodzielnie drukowanych kalendariów jest to że na takim offsetowym, nielakierowanym papierze lepiej się rysuje. Dziecki mogą samodzielnie ozdobić ważne daty.



Samego dobrego w nowym roku!

4 komentarze:

  1. Dzięki za kalendarium! Chyba przy okazji wyciągnę ten z 2017, w 2006 jeszcze nie miałam. Starsza córka urodziła się w 2005 i Pana Kuleczkę poznaliśmy nieco później. A tak przy okazji, w którym roku ukazał się pierwszy kalendarz z serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy Kalendarz Pana Kuleczki ukazał się w 2005 roku. Nie miał daty na okładce, samą mnie to mocno dziwi, nie przypuszczaliśmy chyba z Autorem, że będą jakieś kolejne.

      Usuń
  2. Miło że się częstujecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wisi resztka 22go. Miałam nadzieję, że kuleczkowy kalendarz będzie zawsze. Ale obecna sytuacja przymusza do kreatywności. Elu, wszystkiego pięknego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń