niedziela, 23 lipca 2017

Moje życie duchowe.

Po prostu mam wakacje z duchami.



Poznajcie się: Mamusia- marząca o jakiejś porządnej wieży



Nieco oszołomiony witalnością Mamusi Tatuś.




Niekonwencjonalny najstarszy braciszek.



Wredny Kalasanty z ADHD.




No i Maciek- tytułowy "Duch starej kamienicy" Anny Onichimowskiej. W książce występują istoty żywe a nawet bardzo żywe jak np. szarańcza znana tez pod imionami Jarek i Marek.


Wkrótce nowe obrazki.
Paaa!

No i tak się zastanawiam, polubicie to moje czarno białe rysowanie czy też nie.

24 komentarze:

  1. Aaa! A ja właśnie wpadłam zapytać Ulubioną Ultramarynową Ilustratorkę jak zdrowie i już, już chciałam zauważyć, że tu ani żywego ducha - a tu same bardzo energiczne duchy! Niech się rysuje! Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Niech się! Muszę mieć bowiem dużą wydajność z papierowego hektara.

    OdpowiedzUsuń
  3. A szarańcza też czarno-biała? Czy to duchowe kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadziłam samozwańczo podział na kolorowych żywych i walorowe duchy.

      Usuń
    2. Jak pisał Mistrz Przybora:

      Widma.
      Konwencjonalnie - zwykle w bieli.
      Świt nas
      wyciera gumką z karty dnia.
      Wstyd ma -
      kto się przed nami skrył w pościeli.
      Widma
      z takiego śmieją,
      okropnie śmieją,
      ach, jak się śmieją!
      Cha! Cha! Cha!
      Tararira!

      Usuń
    3. O jeny! Z czego to? Z jakiegoś libretta?

      Usuń
    4. To jest z Gołoledzi, 8 program Dudka.

      Usuń
    5. Taaak. Znam tylko fragmenty i nigdy "Gołoledzi"nie widziałam. Nigdy nie słyszałam Teatrzyku Eterek, choć jako nieuleczalna optymistka wierzę, że Polskie Radio dokona jakiś odkryć archeologicznych w swoich przepastnych archiwach.

      Usuń
    6. Wydali takie coś
      Kabaret Starszych Panów
      Piosenki jeszcze Starszych Panów
      Jest tu trochę eterka.
      No i jest wydanie Dudka na CD
      http://www.empik.com/wszystko-kabaret-dudek,prod59640078,muzyka-p?gclid=Cj0KEQjw2NvLBRCjsq-Qq6TjwecBEiQAF98GMR3-TTAh3La9Wd96l69G8uGkMHtYGIfT0QBgZcuZHuIaAvuM8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
      tutaj cena jak za zboże, ale jest cała Gołoledź.

      Usuń
    7. A płyty Starszych Panów wyglądają tak
      http://wsm.serpent.pl/sklep/albumik.php,alb_id,5107,Piosenki-jeszcze-Starszych-Panow---Divertimenta,-Muzykaly,-S,Kabaret-Starszych-Panow

      Usuń
    8. Mam, mam pięciopłytowe wydanie Piosenek Starszych Panów na CD, a na Dudka będę się musiała zaczaić!

      Dzięki Kapeluszniku luby!

      Usuń
    9. A tych Starszych Panów to były dwa wydania.
      Piosenki Starszych Panów i Piosenki JESZCZE Starszych Panów.

      Usuń
  4. A ów film był mrocznym obiektem pożądania mojego dzieciństwa. Zawsze chciałam obejrzeć, ale tyle było fajnych rzeczy do zrobienia na zewnątrz. Obejrzałam razem z "Podróżą za jeden uśmiech" dopiero jako zupełnie dorosły człowiek na DVD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,fajnie trochę w duchu tego ilustratora czeskiego, słowackiego?, zaćmienie i zapomniałam personaliów człowieka;D
    Nawiałaś z fejsa, straszny (cudny) pożeracz czasu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez twist! Wasiuk monochromatyczny!
    (Tecze, ktorym kradniesz kolory odetchnely z ulga!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma lekko, dziś dusiłam kolorowe pisaczki, w tym te japończyki od Ciebie!

      Usuń
  7. No jak nie lubić?
    Łojojoj, lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm....Kalasanty całkowice, kropka w kropkę podobny do jednego z moich f-ujków:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych f-ujaszków, co ( niby to w zapamiętałekj gawędzie)zbyt chętnie łapią nadobne panienki za łokieć?

      Usuń
    2. Dobrze, jak za łokieć 😜

      Usuń