poniedziałek, 5 kwietnia 2021

WODA ŻYWA

W zabieganiu, w przygotowaniu tego festiwalu spożywczego jakim jest w moim rodzinnym domu Wielkanoc nie zdążyłam przesłać Wam internetowych serdeczności. WODY ŻYWEJ, która uzdrawia, oczyszcza, wyrywa śmierci. Szukajmy, pokonujmy potwory, znajdujmy naszą WODĘ ŻYWĄ, WODĘ ŻYCIA, WODĘ MŁODĄ.
ilustracje z tomu "Cudowna Studzienka" wydanej przez Media Rodzina. Wyboru Baśni Polskich dokonała prof. Joanna Papuzińska. Zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam 386stron przyjemności.
albo 7 godzin 20 minut w towarzystwie Anny Seniuk

7 komentarzy:

  1. Elu, czy ja już Ci pisałam, że bardzo lubię Twoje kolory? Zawsze gdy patrzę na Twoje prace to dostaję pozytywną dawkę energii.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO dziękuję. Uwielbiam grać w kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wskoczyć w dam środek Twoich prac. Najchętniej tych kolorowych właśnie. Dzięki Tobie mam 2 ściany szafirowe. To już od 3-4 lat staję w progu i napatrzeć się nie mogę. :-) Serio.
    Pozdrawiam ściskam. Dużo zdrowia życzę.J

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, szafiiirooowe. Cudnie. Na takim tle wszystko wygląda znacząco, i troszkę czarodziejsko.I ja sobie takie kiedys zrobię jak już będę duża. I dom będę mieć odpowiedniej wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam. Na tym tle sosna i wszelkie żółto/złote odcienie tkanin i drewna, ale też ciemna czerwień, no i biel nie wygląda- a prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, i jeszcze moim zdaniem przy takich ciemnych ścianach lepiej żeby to był jasny pokój, żeby słońce po nim chodziło, przysiadało i kładło się na ścianach.

    OdpowiedzUsuń