piątek, 14 czerwca 2019

Kaczka

Wody -dużej , pięknej i czystej życzę. 


13 komentarzy:

  1. Nadciąga zmierzch, choć jakby się tak przyjrzeć to i trąbę zobaczyć można.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Serio, jak umyśliłam, żeby na tym obrazku schować kaczkę, myślałam o Tobie.

      Usuń
    2. Widzisz, jak na prawdziwych psychofanów przystało, wszystko nam się z Tobą kojarzy.

      Usuń
    3. Bo Kaczka jest i będzie jedna! :-) Też od razu mi się skojarzyło, li i jedynie.
      Ania M.

      Usuń
  3. Aż mi się rześko zrobiło jakbym weszła do tej wody. Uf!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój stryj Otto mawia, no, no, aż mnie w stawach łupie...

      Usuń
    2. Woda jak kryształ i marzenie :-)
      A ja od razu polubiłam Stryja!
      Ania M.

      Usuń
    3. Powiedzonka Otta sąspiżu godne!

      Usuń
  4. To się w głowie nie mieści, żeby TAK malować!!

    OdpowiedzUsuń