środa, 13 maja 2020

Okoliczności przyrody


I jak tam nastroje i temperatury?

9 komentarzy:

  1. Znowu przydreptałam się pogapić dla zdrowi i aaaaaaaach! Na TAKIE widoki nastroje z okolic rowów, także mariańskich, pikują ostro w górę! Te obrazy docierają do wszystkich zmysłów - tulipany pachną i dyndają sobie na wietrze, a śnieg powoli się topi i marzną mi paluszki, że już o kocich łapkach nie wspomnę :-)
    Dobrego dnia!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dojrzałym i czasochłonnym namyśle stwierdzam, że kocham tego kocia w tulipanach :-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sierściuch z całą tą florą nie mieści mi się do skanera, więc to tylko fotka. Śnieg w oryginale ma troszkę świeższy ton.

      Usuń
  3. Oglądamy z Mychą i mruczymy zgodnie z podziwem!

    OdpowiedzUsuń
  4. O muzo moja puchata i wąsata-bądź pozdrowiona.
    Aliku- ściskam. Stęskniłam się już okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, to się może kotem skończyć. Z tego co pamiętam to kot potrafi z dołka wyciągnąć. Ale zdaje się że to oczywista oczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty są piękne, ale jestem zaprzysięgłą psiarą.
    EW

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też, ale moje psy chciałyby po kocie.
    Albo nie do końca rozumiem ich mowę;-)

    OdpowiedzUsuń