niedziela, 1 czerwca 2014

dzień dziecka

Jak co roku , w pierwszy weekend czerwca Kolegę Wawelskiego odwiedzają SMOKI. W tym roku jest kolorowo, bo zlot gadzin jest kolbergowski. Zamierzam zaimportować jednego samczyka lekko na południe- do Myślenic
Będą oryginalne szmatki do mojego pierwszego alfabetu, mojej pierwszej księgi pojazdów, haftowane drzewka szczęścia, i  ilustracje z Pana Kuleczki.No i będzie miło-- tak sobie myśleniczę.
Przybywajcie:o)
Jest już >>>fotoreportazyk z imprezy


poza tym:
KUP PAN SYREŃKĘ!

6 komentarzy:

  1. Niech będzie miło! Z Tobą nie wyobrażam sobie inaczej! Tęczy życzę na cały przyszły rok :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Widok prawdziwej tęczy wprawia mnie euforię, którą zwykle osiąga się za pomocą szkodliwych zdrowotnie środków..

      Usuń
  2. Pewnikiem będzie miło i pięknie! Dziecię w Twej twórczości przemiłe siedzi, więc składam życzenia okolicznościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świętowaliśmy dziś dzień dziecka z Panem Sierotką na całego. Złożyłam majowe śluby antysłowdyczowe - których udało mi się dotrzymać, Dziś od rana celofany od Rafaello tylko furczały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pan Sierotka , który podczytuje mi przez ramię baaaaaarrrdzo zadowolony;o) I ja też!

      Usuń